Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със старт/стоп бутона (не пали)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Според мен бъркаш изминатия път за денивелацията. Тя се мети по правата и след това се дава процент наклон нагоре, а не мериш по пътя нагоре.

    Да обърнем условието и да вземем твоите цифри.
    Ако имаме път от 100 метра с денивелация от 64 метра, то имаш изминато разстояние от 118 метра. Или един правоъгълен триъгълник с една права (катет) от 100 метра, 64 метра денивелация и хипотенуза от 118 метра.
    При тази задача имаме начален ъгъл на изкачване от ~33 градуса при ~64% наклон.
    И допирателната се среща при 45 градуса наклон е = на 100%. По твоята формула няма как да се получи това.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #32
      Сигурно някой от вас двамата е прав за наклона, а аз не съм.

      Що се отнася до градусите наклон, със сигурност е качвала повече от 10 градуса наклон сама без даване на газ.

      Много добре зная откъде съм минавал и какъв е наклонът.Може да е бил в продължение на 10, 15 или 30 метра, но е имало такъв.Дори и да не е имало сигнализация със знак такъв наклон е имало.Миналата година бях в комплекс "Рай" до Русе и от пътя до него се стига по път с наклон спускане.Когато излизаш особено наклонът е изкачване и на няколко места е поне 12-15%, без да съм го мерил, но има и места с 5 до 12 метра сигурно ще е 30-на градуса.

      Отделен въпрос е дали ти познаваш пътните знаци и защо на тях е отбелязано с % наклона и конкретно пътният знак "А6" .


      И за не съм "валат" по темата за "наклона" ще цитирам НАРЕДБА № 18 oт 23.07.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци:

      Чл. 22.
      (1) Пътни знаци А5 "Стръмен наклон при спускане" и А6 "Стръмен наклон при

      изкачване" се използват за сигнализиране на пътни участъци с надлъжен наклон, равен или
      по-голям от 7 на сто и с дължина над 100 m.
      (2) При ограничена видимост наклонът съгласно ал. 1 се сигнализира и в участък с
      дължина, по-малка от 100 m.
      (3) На пътни знаци А5 и А6 се указва с цифра стойността на наклона в проценти, като се
      закръглява на цяло число до по-близката му стойност. При променлива стойност на
      наклона в знаците се указва неговата най-голяма стойност.
      (4) При пътен участък с наклон съгласно ал. 1 и с дължина, по-голяма от 200 m, под пътни
      знаци А5 или А6 се поставя допълнителна табела Т2, с която се указва дължината на
      участъка.
      (5) При необходимост с допълнителна табела Т6 се указва видът на пътните превозни
      средства, за които наклонът е опасен.
      Толкова за "изчисляването" на наклона...

      За мен тази дискусия изгуби стойност в момента в който се превърна в лично заяждане...
      Attached Files
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #33
        Такива катерения на обороти не убиват ли маховика?
        Сигурно го "убиват"/При мен се е случвало за 5-15-на метра, но колата си е имала лека инерция от преди това и просто съм пуснал педала на газта, а и като видя че "няма да стане" давам газ или превключвам на по-ниска и ако се налага(виждам, че не държи оборотите) отново давам газ.

        Живея в "равнинен" град и не ми се налага да я "газирам".Просто няма смисъл.Е в началото превключвах почти всеки път на границата на оборотите необходими "да захапе" горната предавка(жалех я уж), след това започнах да си натискам педала на газта защото ми харесваше, докато не видях "среден разход 9.7 литра на сто", след което сега отново съм "отпуснал газта, но не съм и като в началото де да карам почти без газ само на обороти)като бабичка с вече съм някакво средно -спокойно положение -ако се налага давам малко до средно газ, ако не се налага карам малко над оборотите необходими за "захапване" на тази предавка ...
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #34
          45% наклон както го е определил колегата е точно 24 градуса и 14 минути.
          За любознателните:
          Наклона може да се измери в градуси с прост уред от два жалона наречен еклиметър
          А 10 градуса отговарят на 17,63%
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:20.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Каква тема, а къде отиде. Колегата дали разбра как да си реши проблема и дали наистина има такъв?

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Според мен бъркаш изминатия път за денивелацията. Тя се мети по правата и след това се дава процент наклон нагоре, а не мериш по пътя нагоре.

              Да обърнем условието и да вземем твоите цифри.
              Ако имаме път от 100 метра с денивелация от 64 метра, то имаш изминато разстояние от 118 метра. Или един правоъгълен триъгълник с една права (катет) от 100 метра, 64 метра денивелация и хипотенуза от 118 метра.
              При тази задача имаме начален ъгъл на изкачване от ~33 градуса при ~64% наклон.
              И допирателната се среща при 45 градуса наклон е = на 100%. По твоята формула няма как да се получи това.
              Сметките са ясни. Въпросът беше в това, дали 100 м. се мерят по хипотенузата или по прилежащия катет.

              От това, което казвате е ясно, че се мерят по прилежащия катет (по хоризонтала).
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:51.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment

              Working...
              X